Friday, August 12, 2011

Sumpit Komputer [Browser Lock]

Hari ni aku nak memperkenalkan kat korang pasal Browser Lock...Pasal ape aku tetibe je nak sibuk cerita pasal bende nih sebab Anak Buah aku balik lah hari ni...Masalnyer, diorang ni dah power sangat pasal tenet...Nak-nak si 'Gemuk' tuh....Tak abes-abes ngan youtube die...Katenye nak tengok crush die...TET...Crush Gear lah...Citer katun...Kesian, aku dah tamat pon cerita tu mase sekolah dulu...kekeke...Nasib baek diorang nih still tak reti guna facebook lagi...Kalau x...jeng jeng jeng....Tapi dulu die ade la request kat aku suruh wat akaun fb...Hahahah...'Tak payah'...kekeke...Pasal umah die pon ade tenet...Tapi yang die reti cume bukak youtube sahaje...So, aku malas lah nak ajar guna fb...Nanti ketagih macam korang....kekeke...Second reason pasal ape aku gune software ni, si adik Gemuk tu pulak...Yang perempuannyer...Diorang ni kalau bukak tenet terus main game for girls kot...Tah mane tah diorang belajar...So, aku decide tok block aku punyer browser demi benda yang aku nak download tu...kekeke...

Pasal software ni, just trial....Aku bukan nak gune selamanya...Tapi untuk time-time critical je macam sekarang ni... Bagi aku sangat berguna sebab boleh lah blok ape yang anak buah aku search...Kekadang diorang ni bukan leh caye...Tah ape2 bende entah yang diorang search...Nak suggest jugak untuk family...Supaya anak korang nanti tak kacau korang main fb..TET....kekeke...Oklah, rasenyer ini sahaje yang aku nak kongsikan...Ridzuan Mat Nayan signing out...

p/s: Adeyh sakit perot, makan pedas pagi-pagi bute...=(

0 comments:

Post a Comment