Friday, August 5, 2011

Sumpit Lame [Tamatnya Kelas SAP]

Memang dah lame aku tak update blog ni....cerita tu memang ade banyak je nak diceritakan...Tapi sibuk sangat dengan kelas SAP...Setelah 2 bulan mengharungi kelas tu....Sumpit bez....Kalau lah satu sem tu satu kelas je ade....Memang seronok...Sepanjang aku ikut kelas tu memang tak bosan lah macam kelas-kelas yang lain...Environment die lain lah...Trainer pon sporting....Kalaulah dapat lecturer maca tuh...haaaaahhhh...Semput lagi....Detik masam-masam manis pon banyak...Sampai tak sempat nak kongsikan...Iyelah memandangkan kitorang ditempatkan di kolej yang xde wayar lan...lol....Nak gune internet kene pakai wifi UTM lah...Tau tau jelah kelajuan wifinyer...So, sebab tu lah ak maleh nak update blog...Lambat sangat...

Sekarang ni aku baru nak ceritakan lah sikit pengalaman aku selama mengikuti kelas tu....Yang aku paling suke time lawatan industri kat KLCC....Bukan senag nak naik kat jambatan berkembar tu...Kitorang semua memang sangat teruja...Yela...Slalu kite dapat naik sampai tingkat 3 je...Yang ade  banyak shopping complex tu je...Tapi bangunan tu sebenarnye semua pejabat para-para company je...Aku ingatkan apelah bangunan tu dibina.....Kat situ kitorang melawat company I-Perintis...Nak tau cerita lanjut pasal company ni...Klik lah SINI...Aku pon xbape arif sangat nak cerita pasal company-company ni...Kat bawah ni merupekan moment-moment yang tak dapat aku lupekan....Sumpit masyuuuk...


Nilah menara berkembar KLCC bagi sesiapa yang tak tau lah..lol...



Abaper's UTM....Yeah..


Nilah tingkat 45 tu (xsilap akulah)...


Ni time makan...Kitorang datang sini memang tok makan pon...Makan saje diorang kasi 2 jam...haaahh semput lagi..



1, 2, 3 makan....



Sumpit time ni perut aku dah nah pecah...Makanan banyak nak mampos...



Ni lawatan ke company I-Perintis tulah...Jumpe para Abaper's...


Makanan yang disediakan memang infinite...Aku sampai xlarat nak try semuanyer...Yang paling xboleh bla nyer...Oyster yang fresh...Nak muntah aku makan...Hanyir nak mampuih...Ape-ape hal pon...Lamb chop die terbaik...kekeke....Ok lah...Rasenyer tu je aku nak ceritakan...Tibe-tibe idea aku lari 100 meter berpagar....

p/s : Selamat berpuasa penuh...

0 comments:

Post a Comment