Saturday, August 27, 2011

Sumpit Raya [Aidilfitri Yang Dinanti]

Ramadhan dah nak berlalu pergi...Lagi 2 hari korang dah boleh bantai makanan puas-puas....Maknenye tarawikh tinggal lagi satu malam jelahkan....Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin kepada semua sahabat yang mengenali aku....Segala salah dan silap aku, mohon diampunkan...Kosong - kosong tau...Lol.....So, dalam saki baki masa yang tinggal ni...Rasenyer semua orang dah sibuk memulakan masakan untuk juadah berbuka puasa....Eh, jadah ape nyer...Sibuk memulakan juadah raya...Nak buat rendang lah, ketupatlah, lemang lah...dan macam-macam lagi...Sumpit terliur....Raya kali ni macam special sikit...Raya merdeka...Tahun-tahun lepas...Deepa Raya...So, aku vote orang akan sambut raya dengan meriahnye dari merdeka...Rasenyerlah...Just pendapat...Ape yang aku tau, merdeka ni kerajaan nak sambut jugak...Tapi tunda la..Bukan pada 31 ogos ni...Tapi pada 16 september tak silap aku...Malaysia Day.....Boleh ke tunda-tunda....kekekeke....Ok lah...Actually aku dah xde idea ape nak kongsikan...Puasa, letih nak pikir...So, tunggu entry pagi raya...Kalau aku rajin buat la...kekeke...Ridzuan Mat Nayan singing out...



(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
 ` ⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
   ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
   /▌*˛˚ღ •˚ SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ♥˚ ✰* ★
.../ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ♥ ♥ ♥
 
Selamat★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Hari Raya★ 。* 。
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚Maaf Zahir dan Batin :')
 
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✿¸.•❤••❤•بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤••❤•.¸✿
* _Π_____* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° love ˚ • ★ *˚ .ღ
/______/~\SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI ˚ ✰* ★
| 田田 |門| ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ love
MAAF ZAHIR DAN BATIN.............


p/s : Wording raye kat atas ni semua aku rembat kat post fb...kekeke...

0 comments:

Post a Comment