Tuesday, May 3, 2011

Sumpit Movie [Thor]

Sape dah tengok cerita ni...Angkat tangan macam saye....*Giler ke ape...hahaha....Sumpit style cerite ni...Tak aspect jalan cerite die....Tengok poster cam cerite serius...Tapi dalam keseriusan nyer tu..Ade lawak yang cam sengal...hahaha..Bagi aku berbaloi lah aku gi tengok....Lagipun aku memang suke tengok cite action...Nak-nak cerita yang ade kuase....Seronok tengok effect die...Bukan kagum dengan kuasa die...hahaha...Pelik an...Kat sini aku tak nak lah cerita jalan cerita die kat sini....Nanti spoil lah pulak kat korang...
 
Sekarang aku tinggal lagi satu paper je...Lepas dah abes...Berhasrat nak marathon muvie habis-habisan...hahaha...*Giler ke ape...Biase la...Student yang dah merdeka...Kompom punyerlah sume berhasrat macam aku nih...Haahaha...Ape-ape pon dah tak sabar nak balik rumah....Tenet kat sini lembap sangat...Kalo kat umah...Fuhhh...Sorang-sorang je gune...Mestila " Giler mantap, Tiada buffering"...hahaha...

p/s: Gudluck to all SCJrian for final paper...

2 comments:

farahin khairi said...

hahha aku dah tengok. tapi tertidur jap pastu bgn balik ttbe dah abis. LOL

Wanna said...

memang...laen kali kalo dah beli tiket, kasi kat aku ea...

Post a Comment