Wednesday, May 18, 2011

Sumpit Movie [Fast and Furious 5]

Cite ni dah kire lame dah la kan bagi bulan nih kat panggung...Tapi aku tak kesah lah...Kalau membe dah ajak pi tengok...Lenjan jelah...Bukan slalu pon...Kali ni dah tak tengok kat U-Mall dah...hahaha...Aku pi tengok kat ECM...East Coast Mall...Kuantan la der ngan member-member kampung....Semalam 18.05.2011....Tempat aku mane ade panggung lagi.....So, tepakselah pergi kuantan tuh....Walaupun jaoh, kitorang hentam jelah pi tengok...Dengan tak survey nyer cite tu ade ke tak kat panggung pada hari tu....Selambe...Kentang gi....

Nasib baek cite tu ade...Dan yang peliknyer...ECM tu kosong..hahaha...Budak poli ngan uitm kan cuti sekarang....Sumpit kosong...Lengang...Yang tak boleh bla nyer...Pegi sebab satu kampung takde elektrik....hahaha....So, pegi meroyan lar...harharrr...Puas hati lah jugak aku tengok cerita tu..Pasal ape murah tiketnyer...Selalu kalo pergi hari rabu yang aku tau harga dia RM 7 ringgit....Yang kali ni...RM 6 ringgit jah....Lucky ke hape pon aku tak sure...Yang penting murah...hahaha....Tak sabar plak nak tengok Transformer 3D...Tapi bulan 7...Mesti gempak pumnyer....Ondeway balik singgah jap tempat fav...Telok Cempedak...huhu...Thank to driver Azam ngan Syahrun...

p/s : cepatlah bulan 7....huhuhu

0 comments:

Post a Comment