Tuesday, May 17, 2011

Sumpit Life [Final Second Year lah Sangat]

Last paper memang sesuatu yang menyerorokkan bagi semua student university.....Terlepas dari bebanan belajar bagi masa yang boleh la aku katekan lame...Tapi untuk kali ni je...Pasal cuti sem kali ni sampai 4 bulan...Giler ke ape...Banyak giler mase tuh...Boleh wat macam-macam benda....tapi elakkan lah buat benda-benda mengarut....Korang sendirik pon tau kan bende-bende mngarot tuh...Oklah...Kali ni aku bukan nak membebel pasal bende yang mengarut tuh...Nak cite siket perangai budak2 course aku...Yang bazet dah final year...hahaha...Tapi kire final yearlah aku declarekan...Pasal last momento untuk tahun 2Scj...KuiKuiKui....Ni ade lah sikit gamba kenangan kitorang....K-Pop lah...apelah...Aku tak tau mulenyer...Hentam jelah kalo orang laen dah posing K-pop....

Ade gaye budak lepas graduate tak??



K-Pop lah sangat...



Ni gaye wanita anggun...hahaha



Posing K-Pop yang terbaek....haha



Spoil lah lori tuh....


Time nih banyak keta kuar g lunch....So busy carik time nak lompat...hahaha...



Nampaknye line dah clear...



Agak-agak la...Nanti time kitorang graduate t...Entah kemane lah agaknyer topi kitorang pergi...

p/s: Senarai tampal dah keluar....amacam??? =(.....

0 comments:

Post a Comment