Saturday, May 21, 2011

Sumpit New [To Infinity, and Byond]

Buzz Lightyear of Star Command......Huhu....Ni cerita aku mase kecik-kecik dulu....Sekarang, masih layan lagi....Toy Story??...Nilah cerita yang aku layan before final lepas....Hahaha...Yela...Baru jumpe yang ikot episod...So layan jelah...Tapi kali ni aku bukan nak cerita pasal Buzz lah...Nak cerita pasal Astro la...Hahaha...Baru pasang Astro Byond...Gile kentang lah...Sumpit style....Yela...Function die tak boleh blah...Salah satu function die yang aku suke, boleh pause current cerite...Pastu gi dapur minum-minum...and then play it again....Gile ke ape....Lepas nih takde dah lah cemas-cemas nak pergi tandas sebab takot iklan habis awal...hahaha...

Thanks to my sis...Sebab die rajin upgrade astro...Seronok...Semua channel ade...Sampai tak tau nak tengok mane satu...So, nilah function yang paling aku suke....Record...Kasi recordlah cerita yang nak tengok at same time...Tapi ade lagi satu function yang aku tak sure...Decoder die ade usb port...Sambung kat pc ker tu tok transfer video yang direkodkah??...Akupun cuak jugak nak try...kang pape jadi mampuih aku...Search tenet pon tade info pasal usb tu...Takpe...Yang penting buleh record...hahaha...zusssss....

p/s : Sape tau function USB tu?

0 comments:

Post a Comment