Friday, May 20, 2011

Sumpit Cool [Fb Profile]

Sekarang aku tengok dah banyak budak yang wat Fb profile die cool-cool...So, aku pon ase macam menarik...Nak jugak try...Hahaha...Sejam gak lah edit...Mule-muule pening cane nak wat trick nih....Pas kaji...Oooo..Camtu je...haha...Senang...Sumpit cool aku kate...hehe...Tapi cool-cool pon...Korang yang tak kenal aku or even have in my fren of fren fb sahaje yang buleh tengok...Pasal aku sudah privatekan Fb aku...hahaha...adela sebabnyer...Sebab tu kalo korang click find me kat Blog aku ni...

Yang find me in fb tu...Gi kat link laen...Maleh nak tuka link die..Agipon aku dah private..Tak gune jugak kalo aku betolkan pon...Nanti page error jugak....Ok lah itu je yang aku nak ongsikanKalo korang try search name aku seketul-seketul kat Mr. Google pon same gak...Keluar result die...Tapi orang lain la...lalalala...Ok lah...Itu je kot yang aku nak kongsikan..Dah takde cite laen dah nak membebel...zussss...

p/s: Senarai tampal dah fully keluar!!!

0 comments:

Post a Comment