Tuesday, December 28, 2010

Sumpit Life [Cuci-cuci]

Bertemu lagi....Bestnyer cuti...Rase sangat tak puas becuti....So hari ni hari last percutian ak ke Disney World Mat Nayan...hahah..kat mane tuh...Umah tercenta aku la...*sengal ke ape*...



Jadi hari ni aku kene basoh baju lah coz esok dah nak pulang ke pangkal jalan iaitu UTM untuk ....untuk...untuk...pindah bilik baru....yea...dapat rumate baru setelah bosan keseorangan tiggal di bilik single...huh....Hope lepas nih xde la sokmo lewat gi kelas...(macam boleh brubah je syaitan kate)...insyallah boleh!!! Kau tengok lah nanti...ahaha...

Harini kat sini cuace mendong...so harap-harap baju aku cepat kering...Kang kalo xsempat kering susa plak aku nak melipat awal-awal pagi sok....Kang tak pasal-pasal kene tinggal bas.......Agipon aku memang jarang lipat baju..Sebab kalo aku lipat baju jadik cam kat gambo yang atas tuh....ahaha....Macam biaselah, aku still ikot style asrama lah...gulung baju...hahaha..baru lah muat beg...Xdelah nak kene bawak beg beso gajoh...

0 comments:

Post a Comment