Sunday, April 17, 2011

Sumpit Art [Icey the text]

Hello guys. Hari ini kita akan membeku dunia dengan ais. Dalam tutorial ini saya akan menunjukkan anda bagaimana untuk membuat dan membuat teks Icey. Ini sangat sederhana, tapi anda akan menjadi Snow White. Sebelum itu, seperti biasa font yang saya gunakan berbeza dari orang lain. Nama font Kabel. Jika kamu tidak mempunyai font, anda boleh download di bawah ini. Selain itu, saya juga menggunakan berus yang tidak termasuk dalam Photoshop. Kalian bisa mendownloadnya di bawah ini dan "lah wal" anda semua mempunyai membuat teks Icey. Suka dengan tutorial.

Bertemu lagi...Lagi satu entry kesukaan aku...Macam besa la...Quote kat atas tuh...Ke faillan google translate...hahaha....Paling tak boleh belah, yang "Kalian bisa mendownloadnya di bawah ini dan "lah wal"...Jadahnyer...Lah wal...Amende la tuh....Asalnyer wal lah...Jadik menatang laen pulak bile dibunyikkannyer...Ok lah...Tutorial ni nak mengajar korang camne nak create ice text...Text yang nampak macam ais...Huuu...Tetibe ngidam eskrem...Keladi pulak tuh...Abaikan....Font aku dah provide kat bawah...Skali ngan brush lagi...Ase nak mencube...Try lah...

Kabel Font



Starbust Brush





p/s: lame giler kowt nak upload kat youtube...

0 comments:

Post a Comment