Sunday, April 17, 2011

Sumpit Semangat [Final exam mode]


Kabareeeeee......Sekarang merupakan musim yang paling digemari oleh setiap student-student UTM...Musim tidur....Sebab ape...Sebap sekarang minggu study week...Time-time nih...Energy untuk melelapkan mate tuh lagi kuat berbanding korang masuk leture hall...hahaha...Nak start study tu memang amek mase...Biaselah..Mesti nak kene ade mood...Baru kerja boleh jalan...Tapi aku rase lah kan....Tak de lagi aku nampak student yang study bagai nak rak macam gambar kat atas tu.....Semuanyer akan tidur beralaskan lapisan empuk 5 inci kapas dan diselubungi kain kafan yang bercorak-corak dan berbau downy...Terimalah hakikatnya....Aku ade la sedikit tip tok final exam nih...

- Kanak-kanak....tidur awal
- Kanak-kanak....deactivate facebook
- Kanak-kanak....banyakkan bersukan petang-petang
- Kanak-kanak....jage kesihatan
- Kanak-kanak....jage pemakanan
- Kanak-kanak....jage solat anda

Anyway...Sekarang dah dapat sikit la mood study ni....Tapi still slow lagi untuk menyerap...hahaha...Yela...Bile tengok jadual final exam...Semanagat naik sikit...Sikit je...hahaha...Tapi bile tengok due tiga kali...Tension pon ade...Straight days kot exam...Cam siot je jadual...Kalo selang sehari boleh la jugak...Ni every days...Huh cabaran....Memang kene start dari sekarang nih...Dah tak buleh nak tangguh-tangguh lagi dah...Ape-ape pon doakan kejayaan kitorang semua dari 2scj FSKSM UTM...

 
Deskstop aku...amacam...gempak tak nak study...hahaha...

Last but not least...Aku nak mohon maap la kat semua manusia yang mengenali aku....Halalkan makan minum aku yang aku terambil secare tak sengaje...Maapkan aku kalau aku ade sakitkan hati kengkorang ke...Aku bukan saje-saje sakitkan hati anda, tapi secare tak sengaje...Gurau..biaselah...Minda separa sedar...Kita memang lah tak sedar yang kita lakukan...Tapi orang yang terasenyer...huh...Tapi, ape-ape pon nak mintak maap jugak sekali lagi dari hujung rambut sampai ke hujung cagu...Gud luck for final exam...

p/s: banyak pulak membebel....kate last but not least...tapi panjang jugak....hahaha

0 comments:

Post a Comment