Wednesday, April 6, 2011

Sumpit Semangat [Long time no see]

Bertemu lagi....Long time no see la wan....hahaha...Sirously, sumpit lame nak mampos aku tak update blog nih....Nak buat cam mane agi kan....Cam besa la kalo orang lame tak update blog... Alansan die asignment banyak gilak....Tapi aku tak nak lak wat statement yang same jek banyak kali...cam bosan plak...So, alasan aku...Sebab ape aku lame tak update blog....Sebab aku ade banyak projek...ahahaha...term die len ea dari assignment...*giler ke ape....


Seriously projek tu sume cam siyout je....Dah macam PSM pon ade...Tapi aku seronok la wat menatang projek tuh...Tah.... minat aku kot...Tp bile test ke, quiz ke xleh plak ingat...hahha..nampak sangat aku ni makin plupe...Satu projek beso dah setel...yey...gi mam la Application Development....Tp ade agi satu projek yang haram tak jalan lagi....Internet Programming....malasnyer nak wat dah...malas nak pikir...ase cam nk tengok cite je memanjang...Skang tengah mikir tajok PSM...damn la...tak tau nak wat pasal ape...


Minggu ni ngan depan memeng busy...Dah la nak kene present agi...Hidup memang leceh....haha...Pagi tadi baru pas present satu subjek yang orang kate ko kne pandai-pandai la imagine menatang tuh...Pastu ko kne translate kan situasi tu gune simbol which is huruf (Z)...Macam sengal pon ade bile aku pikir balik....Tu sume dunia requirement...Memang menShitbrixxkan......Yang tak ley blah....Aku bukan men semangat present kat depan...Pastu last skali ape yang aku present tu totally dustbin...Tp ade la sikit yang betol....Sape suruh kasi name tajok yang meng kompiuskan....kalo tak tulis term U** tu kan dah tak peningkan kepale group kitorang...cam hampeh je...Sumpit markah group aku low..shitBrixx...


Anyway that is experience...Make it as your teladan....hahaha...Last but not least....OS memang serabot...tiap-tiap minggu nak kene ade quiz...siyout...

2 comments:

Nurul Anati said...

OS kuiz ape pulak weh??

Wanna said...

Dah xde dah kot...mggu depang lab kot...

Post a Comment