Sunday, April 17, 2011

Sumpit Art [Promo faculty]



* Ini adalah beberapa contoh video yang saya buat. Walaupun video ini pendek, tetapi juga membawa saya begitu banyak masa untuk membuatnya. Hal ini bergantung pada Laptop atau PC anda. Saya menyarankan agar anda menggunakan PC kerana ia mudah untuk rendering video. Tetapi jika kamu telah Mac Laptop itu adalah cara terbaik untuk melakukannya. Anda semua boleh membuat dengan idea anda sendiri. Ada banyak kesan yang kamu boleh lakukan dengan perisian ini. Kamu hanya perlu sedikit untuk menjelajah perisian ini. Untuk tutorial berikutnya saya akan menunjukkan tentang apa hal-hal yang perlu anda ketahui tentang Selepas Kesan dan banyak lagi.

Bertemu lagi....Macam tapir kan ayat kat atas tuh....hahaha..tu semue goggle translate punyer pasal...Post nih aku copy direct dari blog faculty aku...Padan muke...hahaha...Plagiarism...Bio la...Pasal ape...Pasal blog tu aku jugak yang handle...Hahahaha...Memang sesuke ati je copy paste...Tujan aku nak copy semuenyer sebab mau ditranslatekan ke Bahasa....Kat blog tu aku tulih inggelis...Yang bukaknyer aku tengok rame orang luar negare...Tah betul ke tak...Tapi aku akan lempang laju-laju kat orang yang Plagiarism blog aku tuh kalo aku jumpe.....Kalo tuan punye badan takpe...Pass...*giler ke ape...

Blog tuh dicipte sebab minat aku...Tapi nak watnyer tak dan...Nak kene pikir banyak..Biaselah...Offical site...Takkan nak tulih ayat cam tapir lak...Mestila kene berhemah...So, bagi aku die macam melecehkan la...So, aku wat tu pon time cuti sem...Free...So, tak kesah lah...Sekarang, malas sebab banyak keje....Asement menimbun...So, lame gile tak update....hahaha...Jadi sekarang, aku mau copy entry yang aku paling suke je kat citu...wuhhu...

p/s: tunggu entry Plagiarism seterusnyer...hahaha

0 comments:

Post a Comment