Sunday, April 17, 2011

Sumpit Art [Shine the text]


Hello guys. Bagaimana anda lakukan? Saya berharap kamu baik-baik saja. Hari ini saya akan mengajarkan anda bagaimana membuat teks berkilau yang kelihatan seperti teks hidup. OK, hal pertama yang harus kamu ketahui adalah sumber cahaya. Dalam tutorial ini saya akan menggunakan cahaya dari kiri atas ke kanan bawah. Kamu juga boleh memilih sudut apapun yang anda sukai. Di bawah ini adalah font yang saya gunakan dalam tutorial ini (Badan FB). Suka dengan video tutorial.

Bertemu lagi...Ni sambungan entry plagiarism aku....hahaha...Google translate still fail to convert english to malay...hahaha...Die konvert to indonesia daaa...Tapi xpe...Aku terangkan sikit la kat korang...Tutorial ni menceritekan bagaimana saudara/i nak buat shine text..Maknenyer tulisan yang berkilau-kilau...Simple je...Font yang digunekan Agency FB...Sebab font to nampak cam block sikit...Senang nak menrealkannyer... So, kat bawah nih aku provide la pade sesiape yang takde font nih...Selamat mencube...




p/s: lame giler kowt nak upload kat youtube...

0 comments:

Post a Comment