Friday, December 31, 2010

Sumpit Life [31-12-2010]

Bertemu lagi....Nak cite pasal ari ni cam xbest jek...pasal cite semalam tak cite agi...*demand ke ape*...ahaha...Nak diceritekan pasal semalam....giler awal kot gerak dari umah...bas kol 11.15..kol spuloh da sampe temeloh...So ape lagi, shopping la kejap...kasi duit meleleh cam air terjun....Ok lah..actually tak banyak pon barang yang aku beli...just beli stok dalam bas je kot...

Ok..skarang dah dalam bas....cam nak gile aku nek bas tuh...sub union...bas laju cam kapal terbang...melayan-layang kot bas tu...gle bedeba....tp yang ak pelik time kat yong peng...asal kebanyakan tempat tu umah diorang pakai arial lame....umah aku pon da xde kot...


See..banyak gile arial...maybe tempat nih slalu kene samba petir kot...ahaha....Tepat je pukol 5.15 petang aku sampe sri putri....comel kan name aweks tu....gile ke ape...tu name tempatlah...tempat-tempat berkumpulnye golongan-golongan yang dipanggil BAS...supen x??...ahaha,..So, aku mintax tolong kat membe aku tok amek kan...mleh nak nek teksi...mahal kot sorang-sorang...

Ok..skarang dah malam....perot pown da lapo...buang tebiat gi makan pizza...biaselakan..hihi...PT da masok kot...bukan slalu...wahaha...Taoi makan pizza tu cutting sparoh-sparoh la ngan membe aku...

Syukri Saupian punce segalenyer...haha

Pizza Hak...

Royal Masala....

Makan pizza..biaselah orang akan kate sedap...sebab mahal...kalo tak sedap cam membazir plak...sebab mahal kot...so tepakselah kate sedap...haha...tapi memang sedap pon sebab dah kebulor...Keluar malam ni saje dah meleleh RM 50 duit aku...giler boros...xsedo diri...tapi nak wat cane...Beli barang keperluan kot...haha...cam tipu jek...

Ok..malam nih xleh tido bilek sendiri...kunci xde...pejabat tutop awal..so merempat bilek membe....Men psp sampe pukol 3 pagi...memeng gile...ahaha...Boring kot...nak update blog xde laptop...bile la nak g amek...Sekarang dah keesokannye...kemas bilik...bilik baru kot...Keaadan bilik lame yang terchenta...

Nilah hidop orang bujang...kemas kan bilek aku...hahaha...Satu petang kot kemas angkot barang pindah bilek baru...

Nila puncenye bile bilik single didouble kan...giler besepah barang...hahaha..biaselah...Dah tu jeke...Ade lagi...Hari ni saje RM 200 melayang begitu sahaje...sume salah moto....pegi rosak apesal...ish3x...tapi nak wat cane..memang kene beki kot...kalo tak cane nak g kelas...bazet la g kelas...Hari ni ari jumaat...ape lagi pasar malam taman u lah...ABC rock...gile mantap...korang kene try..sedap kot...

Ok lah...Membebel kuat...yela pasal ni last year 2010 kot tok aku membebel....pas ni dah tahun baru...So...Perlu ke disambot...entah...perot dah kenyang melantak makanan pasar malam...so nak sambong psp lah...nanati kol 12 mesti ade nyer bunge api kat taman u tu...tengok dari jaoh jadik la...Ok ni jelah yang aku nak sampaikan...Hope next year better than last year...Sayer nak DEKAN...hahaha...harap-harap jadik kenyataan...amin~~...Oklah..ni merupekan entry aku yang terakhir bagi tahun nih...selamat tahun baru semua...

0 comments:

Post a Comment