Friday, December 24, 2010

Sumpit Komputer [NVDIA vs ATI]

Bertemu lagi....Kat bawah ni merupekan list ranking graphic card...Yang ni untok desktop je tau...Dari yang paling power sampe ler yg cikai....ade banyak lagi, tapi aku rase cukup dah kot banyak ni....Bukan ape, sebenonye aku bercite-cite nak build desktop untok graphic....*giler ke ape*...Nanti senang aku nak belajar AE...Baru gempak nak explore...Aku buat list ni sebab nanti senag la ak nak rujuk beli t...da xpayah nak crik-carik ag...Tapi, akan ku build pc to nanti sikit-sikitla...ingat aku ni cop duit ker...i7 saje dah 8 rat kot....huh...mcm jaoh ag je cite-cite tuh....

1) ATI HD5970 4 GB (Sapphire)
2) ATI HD5970 2GB
3) Nvidia GTX480 1536MB
4) Nvidia GTX295 1792MB
5) ATI HD4870X2 2GB
6) ATI HD5870 2GB
7) ATI HD5870 1GB
8) Nvidia GTX470 1280MB
9) ATI HD5859 1GB
10) Nvidia GTX285 1GB



Giler gempak dekstop nih...dah macam man belon dah aku tengok.....*giler ke ape*....ahahaha....Yang tadi tu list jer...harge xservey pon ag...ahaha...Giler ATI terbaik....naseb baek laptop ak ATI...ade la jge rse bangge kejap....Ok la...dah habes idea nak bercerite....maybe kalo dah tercapai cite-cite nih baru est kot post-post aku nanti....*giler ke ape*....ahahaha...Gubai...


0 comments:

Post a Comment