Sunday, December 26, 2010

Sumpit Game [Berry-berry]

Bertemu lagi...
Ini hari bile aku bace post Qusyairie Ezwan pasal berry-berry...
Siyes die punye lagu intro funky giler...
Untok pengetahuan korang..
Lagu tuh adelah lagu Super Duper Mario Game..
Game die agak menarik jugaklah...
*sengal ke ape tah game tuh*....
Bunyik die cam best...
So aku Try lah...

Die ade 3 section...
1-owesome
2-pretty cool
3-ok...larr
Aku try lah tige-tige tuh...
Nak tengok result die punye pasal...

Cubaan 1 : owesome
Kiasu berry...
Binate ape tah tu...
Result die mengatekan yang aku nih...
Bile tak online aku tertiggal macam-macam...
Pastu nak tag sume gambar2...
xpaham...
So aku abaikan...

Cubaan 2 : pretty cool
LOL berry....
Hahaha...yang nih aku suke....
Actually die buat lawak dalam BI...
"why is kelana jaya is bigger than 552"
Jawapan die...
"Because there's a giant there"
Aku xpaham..
So aku gelak lah...
LOL...

Cubaan 3 :homey berry
"Homey Berry kene culik"
"Cobaan"
*sengal ke ape tetibe jadik pramlee*..
Hahaha...
Pasal yang last nih aku btol-betol xpaham...
Die kate aku patot stick ngan plan BBM la kot...
Cam gitu la yang aku rase...
Anyway...
Walaupon aku pelanggan digi...
Tapi bukan tetaplah...

Sumpit game nih memang sonok...
Korang try lah pulak...
Kasi kongsi korang nyer berry jenis ape...
*senget ke ape*...
Hahaha...

0 comments:

Post a Comment