Sunday, January 2, 2011

Sumpit Life [Freedom]

Bertemu lagi...Hari ini aku merasekan bahawe aku seperti dilahirkan semule...Gile syok...yela..Mane taknyer..Dah kurang satu beban yang selame ini menghantui aku....Sekarang dah tak payah nak pikir-pikir lagi pasal arrange program...hahahaha...*Suke giler mamat nih*....

Satu je lagi perjuangan aku yang belom selesai...Report program..banyak agi kot..Tapi xpe...Dah setel tadi...Tinggal nak cop Pengetue and printing je...Pas nih dah bebas...Yeah...Hari ni dari pagi aku wat repot tuh jek...Akhirnyer siap gak...Sekarang dah mereng...Sume disebabkan tangoh-menaggoh...*giler ke ape*....hahha...


Pagi tadi aku sangat bertuah...Jumpe moto kat tempat orang buang sampah...Kasi angkot basoh la...haha..Korang jangan pecaye lak..Ni fiction semate-mate...haha..Ni moto kesayangan aku lah...Baru je tadi terpikir sayang..Pasal ape...Pasal baru servis kot...Servis saje melayang 2 rat..Pas nih kebulok lah aku...Harus berjimat cermat dijalan raye...Ade kene mengene ker???*mereng ke ape*...

Syok gakla basoh moto pagi tadi...Antare tige tu moto aku paling tak bersih..Pasal ape jari aku lebam...Xley nak gonyoh kuat-kuat...Lebam pasal kene gigit anak sedare + dihempap moto + tekepit pintu + tekepit katil....Last-last tu semue tipu...hahaha...Cian korang...Baru nak pecaye...hihihi...Takdelah...Yang sebenarnyer aku potong kuku pendek sangat...sakit kot...menyesal potong pendek-pendek...

Oklah..mate dah merah...Mau tido...Esok kelas 8 pagi...Kene bangun lewat nih...Eh2...Tu dulu..Kau kene ubah lar...Haizz...Sebelom mengakhiri entry, saye nak mengucapkan takziah kepada saudare Hairi Jasman (mantan aku) diatas pemergian bapanya semalam...Al-Fatihah..Yang sudah pergi biarkan ia pergi...Kite sebagai hambe hendaklah meneruskan hidup....Allah lebih menyayangi si dia..Semoga rohnye dicucuri rahmat...Amin~~

0 comments:

Post a Comment