Sunday, January 30, 2011

Sumpit Life [Eiuwwww....Berair-air....]

Salam....Bertemu lagi....Memang lame aku xupdate belog nih....Bile nak update je, ade assignment....Bile ade assignment je, lupe nak update....Banyak cite yang lepas yang nak diceritekan dah malas....*dah masok air...sebab tu ayat die pelik*......Hari ni on de way balik kampung...Hujan xberenti dari smalam....Hari ni pon same...Makin lebat ade....Tapi lebat die semacam je arini.....Berair-air....Geli dowh...*gile ke ape*...


Nak tau ape yang berair-air tuh???.....Yang penting bukan air mate lah...atau pon air yang sewaktu dengannyer yang korang tengah bayangkan....Air nih mesti korang tak penah bayangkan punyer....hahahaha...Ok lah..Aku berterus cerah (terang)....Arini aku nampak bende berair tu....Kat dalam bas....Air ape tu....Yang penting bukan air kencing...Air ujan yang kat luar bas masuk dalam bas...So jadi la air ujan bas....

Sebaris belah kiri aku meleh-leleh air tu...nasib bek xsampai tempat duduk aku...Cume 4 seat depan aku je yang terjebak....Sian dow kat diorang, bape jam kene bediri....Dari segamat sampe bahau....Maknenyer Johor ke Pahang la...Memang kuat lutut diorang....Pemandu bas tu pon cam *tet* gak..."Nasib awak lah....Nah surat kabar lapik...."Camtu je die kate...Kalo bas tu dah camtu, campak jela kat semak...xyah la nak kedekut sangatlah....Repair lah dulu...Adoi, CEPAT2....


Yang jadik magse coursemate aku...huhu..Raj...Slalu die nek KL, pastu baru Pahang...Kali ni die takot tiket sane abes, so die tepakse lah naek bas maut ni...Actually aku pon nyampah gak nek bas ni...Dah la air kon die telopong luas...Penutup die dah tetanggal...Dah macam duduk dalam ice berg dah...Sumpit sejok....Tapi nak wat cane...Dah ni je satu2 satunyer bas yang ke Temerloh....Nak tanak tepakse lah....Gambar kat atas tu gamba hiasan je...Aku maleh nak snap tang air yang meleleh tu...Nanti ak snap sume orang tengok aku...hahaha...

0 comments:

Post a Comment