Saturday, January 1, 2011

Sumpit Life [Pagi new year]

Bertemu lagi...Tajok hari ini di pagi syawal...Eh silap tu lambat agi...Pagi New Year...Pagi ini takde option lain...Kene kemas gak bilik baru...Kalo tak sape nak kemas...Kalo Hairi Posto takyah lah kemas..Abra bedeba je bilik dah siap...Ok lah..merepek je aku nih...Pagi tadi aku menegemas bilik dengan penuh tawaduknyer...Giler letih...Hasilnyer...

 
 Tu katil baru aku...

 Katil aku plus rumate baru...

Tengah hari kot baru siap...Giler penat...Petang plak...Gi jalan-jalan la...Amek laptop jekot...So sekarang ini secare officalnyer entry ini dipost menggunekan lptop aku sendiri...First entry untok laptop aku...hahha...*Giler ke ape*.....

Hari ini dah ramai pon dak-dak UTM balik ke pangkal jalan...Dahlah datang jaoh-jaoh...Pastu kene sewe plak dorm tok satu hari ni jek...Cam tak bebaloi...hahaha...Nak wat cane dah naseb badan..Makan malam?? Disebabkan firasat membe-membe aku mengatekan bahawe mungkin makanan kat dalam universiti abes...

So kitorang tepakselah makan luar...Nasi Ayam Pnyet kot...Restoran Bibik....Hri ni die punyer sambal boleh la tahan pedas die...Tapi aku ase Pinang jugak terbaek...Mabeles...Sekarang aku sudah kenyang...Mate pon dah ngantok...Tibelah mase untok aku men GAME...hahaha...Mate dah merah gi tido la...hahaha...

0 comments:

Post a Comment