Monday, January 3, 2011

Sumpit Life [Cinte pandang pertama]

Bertemu lagi...Brrr...Sangat sejok air itu tadi...Baru pas mandi kot...Cinte pandang pertame...Aweks mane yang bertuah tu...Giler kentang Mesti kembang habes awek tuh...Ini kisah cite pandang pertame aku...Aku sebenonyer segan nak bercerite...Tapi aku rase patot kot dikongsi...Cinte pandang pertama aku kepade dia takdelah mendalam sangat...Hari ini baru je ternampak..Korang nak tau sape die...Hahaha...Cinte pandang pertame aku terhadap sem baru lah...kahkahkah...Korang mesti dah bedebar kan bile bace...*giler ke ape*...nak cite pandang pertame dalam blog...Giler jiwang orang yang wat gitu...hahaha...



Ni helmet kesayangan aku...Baru je dirasmikan pagi tadi...Seblom ni pakai kat umah je helmet nih.....Tetibe rase nak bawak coz senang sket nak sarong...hahaha...Ini pagi masok je kelas teros belajar...Memang menurunkan moral terhadap cinte tu....Plus pulak ditambah dengan assignment first day...*Giler ke ape*...Tapi nak wat cane...Demi carry mark yang tersayang...Terpakselah buat..."Software engineering tu ape!"...Tetibe aku plak kene soal...Menggelabah..Mane taknyer dah format otak kot...Cuti sem lame sangat...Sebulan kot...Aku pon ngan selamber wat-wat pikir..Padahal dah tak tau nak cakap ape...Just aaaaaa je...hahaha...

Tapi dalam sehari nih kelas paling best BI...Giler kentang lah lecturer tu..India...Shalini name die...Agak best jugaklah blajo ngan die...Easy to communicate lah...Aku rase lah...Tapi tu semua baru pandangan pertame...Pandangan kedue???...hehehe...Ok..Sekarang dah habes bercerite pasal cinte pandang pertame aku...Nak cite pasal template plak...Hahaha..Aku memang seorang yang tak tetap pendirian..Kate hari tu tak nak tuka template...Last-last tuka gak...

Nak wat cane...Template ni lagi menarik bagi aku...Senang orang nak bace...Itu je requirement yang aku perlukan..."easy to read"...(sentap hati mak nak)...Kalo korang tau ape tu sentap hati mak nak mungkin paham la kot quoute tuh...hehehe...Oklah...Esok still lagi kelas pukol lapan pagi...Ape lagi Movie lah...Takdelah..Tido la...Kanak-kanak tido awal...

0 comments:

Post a Comment