Thursday, February 17, 2011

Sumpit Semput [Bekas bola]

Bertemu lagi....Jom main bekas bola....Besh giler...Penat nak mampos...Pusing sane...pusing sini...Memang makin keding aku...Tapi tak pe...Yang penting aku berpeluh....hahaha...Penat die tak same macam pegi joging...Penat die sumpit ketat....Tak boley nak didescribe kan...Tak same jugak kalo aku maen badminton...Walaupon aku men badminton strait due jam...Penat die tak same ngan main bekas bola nih...Baru dop ploh minit dah penat senak....

Credit to Atif Ramlan...Tuan empunyer bola...Hahaha...Plan dari sem satu nak beli...Tak terbeli-beli...akhirnyer, termakbul jugak...Tapi fully pakai duit die ler...wahaha...Aku punyer duit dah abes...Tak dapat nak menyumbangkan..wihahaha...Petang tadi main pat orang jek...Credit gak kat Amat, Atif ngan Shah...Besh gak la men...Sebab kitorang sume still lagi noob....So, tak kesah la ape orang nak kate...Dah la, keliling kitorang dak-dak U tengah training...Selambe sudah...Wat-wat macam tak noob sudah...

2 comments:

luckygirl said...

bekas bola...???
cane nk maen...??

Wanna said...

hahaha...ko baling je..nanti ade la orang yang akan tangkap...Nak kurus ajak la nana....(>,<)

Post a Comment