Monday, February 21, 2011

Sumpit Semangat [Moh berkempen]

 Bertemu lagi....Pilihan raye kampus...Memang giler....Sebab ape...Banyak kertas yang akan ditampal sane sini...Dah macam pasar malam dah aku tengok...Merate-rate....Kiri-kanan ade jek...Yang tak lei blah, dalam lif pon ade...Dah la lif faculty tu kecik...Huh...Pastu manyak lak muke diorang nih...Yang asing pon ade...Sampai calon faculty laen pon nak tampal kat fakulty aku...Tampal kat faculty sendirik suda...Kate calon fakulty..Kalo umum boleh lah jugak konsider...Dah susahkan aku nak mengundi...


 

Tengok muke yang bertampal, ok dah hafal...Bile nak pangkah tak same lak..Pasal ape, yang banyak nak mampos poster calon faculty laen...Memang...So aku hentam jela by muke...hahaha....*giler ke ape*...Mengundi pon ade adiah taw...haha..pelik...ok lah tu..dapat air lotak sejibik...Kalo untung dapat hamper...Naseb bek aku n kosmate aku undi awal...bile kitorang dah stat amek giliran baru hamper tu diorang bawak masok...Memang...langsong xde peluang nak menang...Memang bernasib sangatlah sape orang yang sratos, dan sterosnye dapat...Oh please...ape yang aku merepek nih...Ok lah...Aku sbenonyer tengah mengong study Operating System.....So, update lah kejap nak ilangkan kesengetan tuh...huh...Kepale skunk pon dah macam ubuntu...



 p/s: apsal fakulty aku ade banyak bunge hiasan ek kat stiap dpan pintu lif bile pilihanraye je....

1 comments:

tinot said...

hahahahaha..
ko seniri pon xigt sape yg ko undi..
maen taram jew~

Post a Comment