Wednesday, February 16, 2011

Sumpit Life [Naseb baek sempat]

Bertemu lagi...Naseb baik sempat...sempat ape...sempat makan...sempat jalan-jalan...sempat *kite bakor je....*giler ke ape*....hahaha...Hari ni nasib banyak sangat datang....Yang nak dinasebkannyer ialah....jeng-jeng-jeng....Minyak naek harge...Motifff...xde kene mengene...Tu cite depan sikit..Spoil tul g cite dulu...Camni...Pagi tadi balik kelas naik bukit kolej moto batuk kering....Tesemput-semput.....Oh damn...aku lupe nak isi minyak semalam...



Naseb baek lepas naik bukit tuh...Sampai bonggol u5...mampos....Tolak sket jer la....+___+...Naseb baek parking aku tak jaoh....Turun moto bukak coverset..Memang kering....Naek  atas merungut....Sape soh lupe...Tula korang suke sangat makan semut...*Sarang semut*...Actually aku sbenonyer bukan nyer lupe...Tapi memang dah plan nak isi minyak arini lepas kelas...Kalo buleh nak pakai minyak masak...murah sikit...Recycle je...


Malangnyer tak sempat..Pisang telah berbuah dua kali...Ape maksud peribahase ni...Men hentam je...Sebab bunyik die cam best...wahahaa...Pastu pinjam la moto membe beli minyak...Nuh 1 liter singit smilan posen...Mahal nak mampuih...Pas dah setel gi makan...Pastu gi ko q...Memang naseb baek...kelas ko q cancel...Seronok...boleh la isi minyak...haha...

Nasib baek tadi hujan lebat sekejap....Aku ase punce die budak-budak kat DSI tu kot yang men muzik sumbang...Gelap semacam kat situ...*nampok nar menipu....Ok lah...dengan sekalung kegembiraan disitu, dengan besar hati pegi isi minyak lagi...Kali nih kasi full...Memang...minyak mahal nak mampuih...Nak penuh kene lime hengget....Plus yang pagi tadi  hengget...So sekarang nih nak isi minyak moto full RM tujuh hengget...

Gile babas...Sebelom minyak naek harge, aku isi lime hengget dah full...Kerajaan memang...Tapi nak wat cane....Aku bukan leh wat pape...Hanye penggune...So, buwat lah care penggune...Jangan korang buwat gune-gune sudah...

0 comments:

Post a Comment