Saturday, February 19, 2011

Sumpit Sengal [Petang yang Melampau]

 
Bertemu lagi...hari ni memang hari yang menensyenkan....Ade test...Subject, Software Engineering....Memang bosan subjek nih...Kene menghafal term-term.....So what...Dah subek tu macam tu...nak wat guane...Apesal tajok aku semacam je arinih...Petang yang melampau...Nak tau...Aku stadi dari pagi sampe petang..Memang tekelua taik mate aku stady gitu...Last-last tak dapat jawab gak....Tapi xdapat jawab sebab tak cukop mase....Burn 36 markah cam gitu je.....Tengok past year 2 jam sengah...Masok-masok je, 2 jam..Memang.....

 
Atually xdelah sampai cenggitu...Yang melampaunye perut aku je..*giler ke ape*...hahaha...Petang nih saje tetibe ase lapau nak mampos...So, aku bantai 2 bijik telur gred A...nak jugak bagitau...memang...Plus roti 3 keping plus SOS...Aku memeng giler sos...muhahaha....Tebal nak mampos...Xmuat mulut koi nak masok...Memang puah ati lah katekan...Jari tu saje jilat sampai 3 kali...Xlebey ea...

 
Memang seronok makan...Tapi tak seronok nak hidangkan dan basohkan...phew~~Malaznyer nak basuh pinggan tuh...Lepas nih kalo buleh nak pakai plastik jew...Boleh lah pulak...choyy...

0 comments:

Post a Comment